Sajnos nem találtam a Studio Add-in fejlesztéséhez kapcsolódó bejegyzést fórumban.
Én a Szegedi Tudomány Egyetem TTIK karának programozó matematikus szakos hallgatója. Azért ezen a helyen keresem meg önöket, mivel ide irányítottak a licenszelési részlegről más elérhetőséget, technikai problémákkal kapcsolatban, nem találtam. Én az egyetemen jelenleg szakdolgozó, a Microsoft Visual Studio 2005-ös terméküket használó hallgató vagyok, és szakdolgozatom célja ként ebbe a rendszerben egy beépülő Add-in szolgáltatást fejlesztek. Lenne egy technikai problémám, a Visual Studio 2005-ös termékkel kapcsolatban.
C# nyelven fejlesztek a Studio kódszerkesztőjébe beépülő alkalmazást, amelynek az a feladata, hogy a C/C++ nyelven íródott előfordító-makrók kiértékelése során tapasztalt függéseket, a Visual Studio Kódszerkesztőjében megjelenítsem. A Kódszerkesztőn belül manipulálom a kódot, hogy szöveges formában megjeleníthessem a programozó számára könnyen elérhető módon, a makró direktívák által kialakult hívásokat. Ez idő alatt, a programozói interakciók a kódban sajnálatos módon aktívak maradnak és a kód a programom számára kezelhetetlen változásokon eshet át felhasználói interakciók révén, amelyek, a kódszerkesztőben következhetnek be. Lenne egy módja, az elemzés során, és a megjelenítés folyamán hogy ezen problémát megszüntessem, és ennek eléréséhez felhasználható lenne a Document osztály Read-Only attribútumának beállítása. Viszont ennek elérése és használata nem engedélyezett, mivel a dokumentációban (MSDN Library) azt találtam, hogy csak Microsoft belső használatra engedélyezett az attribútumnak az elérése és manipulációja. Ez úton szeretném kérni önöket, hogy ha van rá mód, akkor engedélyezzék számomra a szakdolgozatom keretein belül ezen mező használatát, amennyiben ez lehetséges, hogy az általam fejlesztett program képes legyen arra, ami alapvetően elvárható lenne tőle.
Amennyiben ez nem lehetséges kérem arról is értesítsenek.